Dapatkan info jawatan kosong terkini di Telegram Klik Disini

Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Johor Bahru Tengah (MPJBT) Oktober 2017

Jawatan kosong kerajaan terkini di Majlis Perbandaran Johor Bahru Tengah (MPJBT) bulan Oktober 2017. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia dan keutamaan diberikan kepada rakyat Negeri Johor berumur tidak kurang 18 tahun pada tarikh tutup permohonan adalah dipelawa memohon kekosongan jawatan kosong terkini di Majlis Perbandaran Johor Bahru Tengah (MPJBT) sebagai :

1. Juruteknik Komputer FT19
2. Pembantu Kesihatan Awam U19
3. Pembantu Penguatkuasa KP19
4. Pembantu Operasi N11

Tarikh tutup permohonan pada 19 Oktober 2017
Lokasi : Johor Bahru Tengah
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Johor Bahru Tengah (MPJBT)


CARA MEMOHON
i) Permohonan hendaklah secara on-line di laman web Majlis Perbandaran Johor  Bahru Tengah iaitu http://jawatan.mpjbt.gov.my atau klik pada link yang diberikan dibawah.

ii) Sebarang masalah berkaitan penjawatan sila hubungi Encik Azrullail bin Masijan di talian 07-5555205 Bahagian Sumber Manusia, Jabatan Khidmat  Pengurusan Majlis Perbandaran Johor Bahru Tengah

iii) Sebarang kemusykilan sila hubungi En. Ahmad Saufi Bin Abd Rahim ditalian 07-5555183 (pej)  Bahagian Teknologi Maklumat, Majlis Perbandaran Johor Bahru Tengah

Perhatian
  1. Hanya calon-calon yang ditapis untuk ditemuduga sahaja akan dihubungi. Mereka yang tidak dihubungi adalah tidak berjaya. Segala perbelanjaan kerana menghadiri temuduga adalah tanggungan calon-calon sendiri. Pemohon yang tidak menerima jawapan selepas 2 minggu dari tarikh temuduga dianggap tidak berjaya
  2. Segala sijil kelayakan hendaklah diisi mengikut butiran sijil asal. Pihak Majlis berhak tidak membenarkan tuan/puan untuk ke sesi temuduga jika didapati butiran yang diisi tidak sama dengan sijil asal.
Iklan jawatan dan permohonan secara online disini

About the Author

Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.
Cookie Consent
We serve cookies on this site to analyze traffic, remember your preferences, and optimize your experience.
Oops!
It seems there is something wrong with your internet connection. Please connect to the internet and start browsing again.
AdBlock Detected!
We have detected that you are using adblocking plugin in your browser.
The revenue we earn by the advertisements is used to manage this website, we request you to whitelist our website in your adblocking plugin.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.